Ten kalendarz miał być jedyny w swoim rodzaju. Chcieliśmy opowiedzieć historię naszej firmy wykorzystując zdobienia i wykończenia reklamowe, które jednocześnie pokazują nasze możliwości produkcyjne. Motywem przewodnim była liczba 30 czyli wiek Wydawnictwa TELEGRAPH w 2018 roku oraz kolory szary, który był i jest składową loga firmy.

Tłoczenie: 30 słów obrazujących życie firmy, codzienność oraz wyzwania przed jakimi staje zespół. Relacje, pracownicy, współdziałanie, nauka, klienci, maszyny, dostawcy, zmęczenie, wątpliwości, emocje, problemy… sukces.

30-lat Telegraph

Obwoluta: biała kartonowa z matowym wykończeniem i szarym nadrukiem liczby 30 oraz nazwą firmy jest prostym i eleganckim opakowaniem.

30-lat Telegraph

Tasiemka: satynowa z nadrukiem liczb od 1 do 30

30-lat Telegraph

Logo metalic jest jedynym błyszczącym elementem na matowej okleinie. Skupia uwagę będąc jednocześnie eleganckim akcentem.